Мельник М. Допрофільне навчання - вимога часу / М. Мельник // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 4. - С. 43-47. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Проаналізовано досвід упровадженого допрофільного навчання - важливого кроку в розвитку системи шкільної освіти. Звернено увагу на психологічний супровід з метою правильного самовизначення ліцеїста. Показано окремі елементи допрофільної освіти, реалізованої в ліцеї. Зазначено, що допрофільна підготовка - важливий крок у розвитку системи шкільної освіти, деталі якої продумані, відпрацьовані й результативні. Відстежено послідовність розвитку системи загальнонаукових, спеціальних і професійних знань, умінь і навичок, вимоги до рівня яких формуються з кожного предмета відповідно до ступеня навчання. Зроблено висновок про переваги переходу на ступеневу систему освіти Галицького інституту ім. В. Чорновола, який вирішує завдання, спрямовані на узагальнення наступності змісту освіти спочатку в ліцеї, потім у коледжі та інституті. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.207
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|