Жерносек І. Загальноосвітні навчальні заклади сьогодні і завтра / І. Жерносек // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 1. - С. 34-37. - укp.Проаналізовано сучасний стан діяльності загальноосвітніх навчальних закладів та перспективи їх розвитку. Окреслено складові, які визначають суть діяльності таких закладів: рівень ефективності і результативність управлінської діяльності; прискорена розробка нової концепції інноваційної технології: фінансово-економічний і правовий статус закладу. Окреслено найболючіші питання, вирішення яких підвищить ефективність шкільної освіти: потреба кардинальним чином покращити підготовку шкільних підручників; психологічна перебудова учителя; більш повна реалізація принципів поєднання навчання з продуктивною працею; перегляд позицій профільного і трудового навчання і виховання тощо. Проанализированы современное состояние деятельности данных заведений и перспективы их развития. Очерчены составляющие, которые определяют суть деятельности данных заведений: уровень эффективности и результативности управленческой деятельности; ускоренная разработка новой концепции инновационной технологии: финансово-экономический и правовой статус заведения. Рассмотрены самые болезненные вопросы, решение которых повысит эффективность школьного образования: потребность кардинальным образом улучшить подготовку школьных учебников; психологическая перестройка учителя; более полная реализация принципов соединения обучения с производительным трудом; просмотр позиций профильного и трудового обучения и воспитания и др. The current state of secondary schools and their development prospects. Are outlined three components that define the essence of secondary schools: the level of efficiency and effectiveness of management activities; accelerate the development of a newconcept of innovative technology: financial-economic and legal status of the institution. Are outlined the most painful questions that need to be addressed immediately so that the school was effective: the need to radically improve the training of schooltextbooks; psychological transformation of the teacher more fully realize the principle of combining education with productive labor; view profile positions and employment training and education, etc. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|