Ніколенко Л. Індивідуально-особистісний підхід до навчання дорослих у системі післядипломної освіти / Л. Ніколенко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 4. - С. 183-189. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто необхідність переходу післядипломної освіти з авторитарно-репродуктивної системи на особистісно-зорієнтовану, індивідуально-особистісну, гуманно-культурологічну, де основною цінністю стає сама особистість педагога. Висвітлено принципи навчання дорослих (гуманізму, цілісності, суб'єктивності, демократизму, самореалізації, проблемно-ситуативної організації спільної діяльності у процесі навчання та принцип розквіту морально-вольової духовної сфери особистості). Визначено провідні функції методів навчання, основними серед яких є спонукальна, освітня, розвивально-дослідницька. Охарактеризовано вимоги, які ставляться до технологій навчання дорослих. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.223.7 + Ч444(4УКР)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|