РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415527<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Андрушкевич Ф. 
Інновації в польській та українській освіті як наслідок підписання європейських освітніх декларацій (порівняльний аналіз) / Ф. Андрушкевич // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 2. - С. 32-40. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Висвітлено результати порівняльного аналізу особливостей польської й української освіти та змін в освітянській галузі обох країн. Зосереджено увагу на освітніх реформах Польщі й України після підписання Великої хартії університетів. Визначено основні напрями в реформуванні польської системи освіти, які дають змогу стати рівноправним учасником системи європейської освіти. Окреслено нові позитивні зміни в системі вищої освіти після вступу даної країни до ЄС. Розглянуто інновації в системі освіти України, зокрема, запровадження якості освіти, Європейської кредитно-трансферної системи, визначення ступенів і періодів навчання, мобільність. Наголошено, що в українському освітньому просторі, на відміну від польського, велика кількість негативних реакцій на всі перетворення, що несе Болонський процес. Проаналізовано статистичні дані щодо кількості ВНЗ в Україні та якість підготовки в них спеціалістів. Виділено низку важливих факторів, що заважають втілювати європейські освітні декларації в Україні.

Освещены результаты сравнительного анализа особенностей польского и украинского образования и изменений в сфере образования обеих стран. Сосредоточено внимание на образовательных реформах Польши и Украины после подписания Великой хартии университетов. Определены основные направления реформирования польской системы образования, позволяющие стать равноправным участником системы европейского образования. Очерчены новые позитивные изменения в системе высшего образования после вступления данной страны в ЕС. Рассмотрены инновации в системе образования Украины, в частности, внедрение качества образования, Европейской кредитно-трансферной системы, определение степеней и периодов обучения, мобильность. Отмечено, что в украинском образовательном пространстве, в отличие от польского, большое количество негативных реакций на все преобразования, которые несет Болонский процесс. Проанализированы статистические данные по количеству ВУЗ в Украине и качество подготовки в них специалистов. Выделен ряд важных факторов, мешающих воплощать европейские образовательные декларации в Украине.

Article deals with a comparative analysis of the peculiarities of Polish and Ukrainian education and changes in education in both countries. Concentrated on educational reforms in Poland and Ukraine after the signing of the Magna universities. The main directions in reforming the Polish education system, allowing to become an equal member of European education. Outlines new and positive changes in the higher education system after the designated country in the EU. We consider innovation in the education system of Ukraine, in particular, the introduction of the quality of education, the introduction of European credit-transfer system, the definition of degrees and study periods, mobility. It is noted that in the Ukrainian educational space, as opposed to Polish, a large number of negative reactions to all the transformations that carries the Bologna process. Analyzed statistical data on the number of universities in Ukraine and the quality of training in these professionals. Identified a number of important factors that hinder embody European educational declaration in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч34(4ПОЛ) + Ч34(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського