Акменс Л. Корекційно-розвивальна спрямованість взаємозв'язку вчителя та вихователя в спеціальному навчально-виховному закладі / Л. Акменс // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 4. - С. 109-113. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Висвітлено досвід реалізації принципів системності та комплексного підходу у вихованні учнів спеціальної школи. Визначено основне завдання сучасної школи - соціальна адаптаційна підготовка дітей з особливими потребами до самостійної життєдіяльності. Розкрито три етапи корекційно-виховної роботи - діагностичний, корекційний, профілактичний. Наведено статистичні дані щодо системної корекційно-розвивальної роботи вчителя та вихователя. Схематично обгрунтовано педагогічну взаємодію вчителя та учнів з психофізичними особливостями та їх інтегрування у соціальний простір. Зроблено висновок про вмілу організацію процесу взаємозв'язку вчителя, класного керівника, вихователя та усього педагогічного колективу, що є запорукою ефективного виправлення недоліків розвитку дітей з психофізичними вадами та подальшої інтеграції їх у суспільство. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|