Дейкун Д. Проблеми оцінювання діяльності школи / Д. Дейкун // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 4. - С. 207-216. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Висвітлено актуальну проблему пошуків і розробки оптимальних критеріїв оцінювання сучасної школи на рівні головної дійової особи освітнього процесу - учня. Розглянуто компоненти критеріїв оцінювання діяльності школи, серед яких - результативність навчально-виховного процесу та ресурсне й організаційне забезпечення загальноосвітнього навчального закладу. Визначено принципово важливі положення проекту Критеріїв. Наведено типи питань, які мають аналізуватися у ході оцінювання показників щодо створення умов для забезпечення конституційного права громадян на отримання загальної середньої освіти, охоплення навчання дітей шкільного віку. Зазначено, що з метою забезпечення об'єктивного оцінювання освітньої галузі необхідно створювати систему державного моніторингу, зовнішнього незалежного оцінювання: учнів, учителів, шкіл, органів управління освітою. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|