РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415602<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сурма С. 
Рейтингова оцінка навчальної діяльності як необхідна умова активізації роботи з учнями / С. Сурма, М. Бобровський // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 5. - С. 66-68. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито об'єктивні передумови рейтингової оцінки навчальної діяльності учня, яка несе в собі велику кількість візуальної, емпіричної та аналітичної інформації. Показано методику формування інтегральної формули для визначення сумарного рейтингу учня. Визначено основні складові для підрахунків рейтингового балу, а саме: навчальна діяльність учня, так званий кураторський бал, який включає старанність учня, дисципліну, активну участь в житті класу, ліцею; участь учня в олімпіадах, конкурсах, конференціях тощо. Висвітлено можливості аналізу результатів рейтингу для педагогів, учнів і батьків. Відзначено, що основними перевагами рейтингової оцінки навчальної діяльності учнів є її об'єктивність, яка дає можливість подолати чинник емоційності оцінки роботи учня; індикативність, яка дозволяє простежити тенденції та виявити проблемні ситуації; комплексність, яка дає можливість всебічно оцінити діяльність учня в навчальному закладі; відкритість, що дозволяє доповнювати формулу новими складовими або вводити необхідні коефіцієнти, зважаючи на специфіку навчального закладу. Підкреслено, що дана форма роботи повинна посісти одне з чільних місць в системі навчально-виховного процесу.

Раскрыты объективные предпосылки рейтинговой оценки учебной деятельности учащегося, которая несет в себе большое количество визуальной, эмпирической и аналитической информации. Показана методика формирования интегральной формулы для определения суммарного рейтинга ученика. Определены основные составляющие для подсчетов рейтингового балла, а именно: учебная деятельность школьников; так называемый кураторский балл, который включает усердие ученика, дисциплину, активное участие в жизни класса, лицея, участие учащегося в олимпиадах, конкурсах, конференциях и т.д. Освещены возможности анализа результатов рейтинга для педагогов, учащихся и родителей. Отмечено, что основными преимуществами рейтинговой оценки учебной деятельности учащихся является ее объективность, которая дает возможность преодолеть фактор эмоциональности оценки работы ученика; индикативность, которая дает возможность проследить тенденции и выявить проблемные ситуации; комплексность, которая дает возможность всесторонне оценить деятельность ученика в учебном заведении; открытость, что позволяет дополнять формулу новыми составляющими или вводить необходимые коэффициенты, учитывая специфику учебного заведения. Подчеркнуто, что данная форма работы должна занять одно из ведущих мест в системе учебно-воспитательного процесса.

The article reveals the advantages of rating estimation of studentsТ study. The methodology of creating an integral formula for determining the rating points is shown by the authors. They emphasized the objectivity of ratings, the possibility to analyze the results of the rating for teachers, parents and children. It is said about the stimulating role of this form of work. The authors conclude that the rating of students training activities should take one of the leading places in the system of teaching - educational work.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського