РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415633<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Богомолова О. 
Управління інноваціями в Севастопольському навчально-виховному комплексі № 1 / О. Богомолова, Т. Пушкарьова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 1. - С. 90-101. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано проблеми управління освітніми інноваціями. Розкрито особливості управлінської діяльності інноваційного типу та показано важливість безперервності її здійснення на прикладі Севастопольського навчально-виховного комплексу (НВК) № 1, який з 2006 р. впроваджує у навчально-виховний процес діяльнісну технологію передачі знань, яка є основою науково-педагогічного проекту "Росток". Розглянуто психолого-педагогічні інновації як новостворені або вдосконалені технології: інтеграційної природничої освіти, розвивального, особистісно-орієнтованого, колективного, модульно-розвивального навчання та ін. Наведено схему моделі управлінської діяльності НВК. Констатовано, що застосування в НВК освітньої інноватики стало запорукою суттєвих досягнень: забезпечило вищу якість діяльності закладу, сприяло зростанню конкурентоспроможності закладу за умов політичної і економічної трансформації суспільства, забезпечило значне зростання кваліфікаційного рівня педагогів

Проанализированы проблемы управления образовательными инновациями. Раскрыты особенности управленческой деятельности инновационного типа и показана важность непрерывности ее осуществления на примере Севастопольского учебно-воспитательного комплекса (УВК) № 1, который с 2006 г. внедряет в учебно-воспитательный процесс деятельностную технологию передачи знаний, которая является основой научно-педагогического проекта "Росток". Рассмотрены психолого-педагогические инновации как вновь созданные или усовершенствованные технологии: интегрированного естественно-научного образования, развивающего, личностно-ориентированного, коллективного, модульно-развивающего обучения и др. Помещено схему модели управленческой деятельности УВК. Констатировано, что применение в НВК образовательной инноватике стало залогом существенных достижений: обеспечило высокое качество деятельности учреждения, способствовало росту конкурентоспособности заведения в условиях политической и экономической трансформации общества; обеспечило значительный рост квалификационного уровня педагогов.

The problems of management of educational innovation. Some aspects of management of innovation type and shows the importance of continuity of its implementation on the example of Sevastopol educational complex (HC) № 1, which since 2006 is implementing in the educational process of activity-related technology, knowledge transfer, which is the basis of scientific-pedagogical project "Rostock". Examined the psychological and pedagogical innovations as the newly created or improved technology: a natural integration of education, developmental education, student-centered learning, collaborative learning, modular developmental education, etc. Placed circuit model management UCMJ. Stated that the use of NEC educational Innovation has become the key significant achievements: to ensure high quality of the institution; boosted the competitiveness of institutions in terms of political and economic transformation of society, has provided a significant increase in qualification level of teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського