РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415638<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ісаєва Г. 
Учитель школи майбутнього. Яким йому бути? / Г. Ісаєва // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 1. - С. 10-16. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено повільний процес відродження національної освіти. Відзначено важливість проблеми формування, становлення особистості творчого вчителя, який спроможний вибудувати індивідуальну модель роботи з кожним учнем, розвинути його загальні здібності. Відзначено, що від особистісних якостей учителя та рівня його підготовки залежить не лише якість шкільної освіти, а й рівень духовної культури суспільства, утвердження демократичних цінностей і процесів, що відбуваються в країні. Зроблено спробу скласти професійний портрет Учителя школи майбутнього, його інноваційний характер; сміливість у відстоюванні своїх творчих ідей; вдале поєднання власних творчих пошуків і відомими педагогічними технологіями тощо. Охарактеризовано особистість педагога як вченого-дослідника, управлінця.

Освещен медленный процесс возрождения национального образования. Отмечена важность проблемы формирования, становления личности творческого учителя, способного выстроить индивидуальную модель работы с каждым учеником, развить его общие способности. Отмечено, что от личностных качеств учителя и уровня его подготовки зависит не только качество школьного образования, но и уровень духовной культуры общества, утверждение демократических ценностей и процессов, происходящих в стране. Сделана попытка составить профессиональный портрет Учителя школы будущего, его инновационный характер; смелость в отстаивании своих творческих идей; удачное сочетание собственных творческих поисков с известными педагогическими технологиями и др. Охарактеризована личность педагога как ученого-исследователя, управленца.

Аnalyzed the process of revival of national education, which is sufficiently slow, overcoming obstacles. It was noted that no less important issue is the formation, the formation of creative teachers, able to build a personalized model of work with each student to develop his overall ability. It is noticed that from the teacher's personality depends on the person's future school. It is noted that the personality of teachers and their training is not only the quality of school education, but also the level of spiritual culture of society, promoting democratic values and processes in the country. An attempt to create a professional portrait of the future teachers at the school, its innovative character, courage in pursuing their creative ideas, good combination of their own creative searches to known pedagogical techniques, the ability to adjust the pupil's team on a continuous and interesting work, always gives a result, the constant search for the best features of the student, the direction them inpersonal growth and irregular group. We characterize the teacher as a researcher, a manager.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського