РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415654<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Корж Н. 
Школа - це стиль виховання, навчання й життя. Реалізація особистісного потенціалу учня: індивідуальна траєкторія його освіти та гімназійний освітній округ / Н. Корж // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 3. - С. 46-65. - укp.

Висвітлено практичне впровадження в навчальному закладі ідей С. Ф. Русової з метою розвитку творчих, інтелектуальних здібностей дитини, роль і значення зусиль педагогічного колективу на плекання вільної, успішної особистості, яка бере на себе відповідальність, є господарем власної долі та долі свого народу, на розвиток ключових компетенцій, виховання нових способів мислення та діяльності. Розглянуто пріоритетні напрямки діяльності Ріпкинського гімназійного освітнього округу. Приділено значну увагу реалізації ідей С. Ф. Русової в діяльності школи та аналізу лонгітюдних спостережень щодо подальшої долі випускників. Окреслено соціальну програму гімназії, яка базується на засадах фандрейзингу (залучення коштів, ресурсів) та реалізація якої включає співпрацю з колом соціальних центрів та організацій.

Освещено практическое внедрение в учебном заведении идей С. Ф. Русовой с целью развития творческих, интеллектуальных способностей ребенка, роль и влияние усилий педагогического коллектива на воспитание свободной, успешной личности, которая берет на себя ответственность, является хозяином собственной судьбы и судьбы своего народа, на развитие ключевых компетенций, воспитание новых способов мышления и деятельности. Рассмотрены приоритетные направления деятельности Репкинского гимназического образовательного округа. Уделено значительное внимание реализации идей С. Ф. Русовой в деятельности школы и анализу лонгитюдных наблюдений относительно дальнейшей судьбы выпускников. Очерчена социальная программа гимназии, основанная на принципах фандрейзинга (привлечение средств, ресурсов) и реализация которой включает сотрудничество с социальными центрами и организациями.

The article presents practical introduction of ideals of S. Rusova in the educational establishment with the purpose of developing creative, intellectual capabilities of the child. The pedagogical staff directs their efforts on cherishing a free, successful personality who takes the responsibility, is the master of his own fate and the fate of his people. The efforts are directed on the development of key competencies, education of new ways of thinking and activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52-211 + Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського