РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415666<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Доні Л. 
Школа сприяння здоров'ю - складова школи соціалізації особистості / Л. Доні, І. Гриньова, Т. Сліпа, І. Чокова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 3. - С. 4-16. - укp.

Висвітлено досвід НВК "Балтська загальноосвітня школа I - III ступенів №2 - гімназія" з формування однієї з основних життєтворчих компетенцій випускника-гімназиста - здорового способу життя у контексті становлення та розвитку життєстійкості, життєвої компетентності особистості. Теоретично обгрунтовано модель формування культури здоров'я учасників навчально-виховного процесу, модель Школи сприяння здоров'ю. Розглянуто питання впровадження здоров'язберігальних, здоров'яформувальних, здоров'язміцнювальних технологій як запоруки сприяння гармонійній особистісній та соціальній адаптації школярів. Наголошено на орієнтованій на учня системі викладання в школі, зокрема, застосуванні природовідповідного підходу у навчанні, який є важливим напрямком профілактики шкільних неврозів. Зосереджено увагу на валеологічному моніторинзі, який проводиться у формі відстеження стану здоров'я гімназистів упродовж навчання. Виокремлено питання інклюзивної освіти як шляху до всебічного розвитку дітей адаптивної школи соціалізації особистості.

Освещен опыт УВК "Балтская общеобразовательная школа I - III ступеней № 2 - гимназия" по формированию одной из основных жизнеутверждающих компетенций выпускника-гимназиста - здорового образа жизни в контексте становления и развития жизнестойкости, жизненной компетентности личности. Теоретически обоснована модель формирования культуры здоровья участников учебно-воспитательного процесса, модель Школы содействия здоровью. Рассмотрены вопросы внедрения здоровьесохраняющих, здоровьеформирующих, здоровьеукрепляющих технологий как залога содействия гармонической личностной и социальной адаптации школьников. Акцентировано внимание на системе преподавания в школе, в частности, применении природосоответствующего подхода в обучении, который является важным направлением профилактики школьных неврозов. Сосредоточено внимание на валеологическом мониторинге, который проводится в школе в форме отслеживания состояния здоровья гимназистов на протяжении их обучения. Выделены вопросы инклюзивного образования как пути к всестороннему развитию детей адаптивной школы социализации личности.

The article shows the experience of forming one of the basic life-forming competences of a high-school leaver the solution of problems of forming students' healthy way of life in the context of developing the vital competences of a personality. It reflects the introduction of health protecting technologies as a mortgage of assistance for the harmonic personal and social adaptation of schoolchildren, conducting valeologic monitoring. Attention is paid to special necessity of inclusive education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського