Доні Л. Школа сприяння здоров'ю - складова школи соціалізації особистості / Л. Доні, І. Гриньова, Т. Сліпа, І. Чокова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 3. - С. 4-16. - укp.Висвітлено досвід НВК "Балтська загальноосвітня школа I - III ступенів №2 - гімназія" з формування однієї з основних життєтворчих компетенцій випускника-гімназиста - здорового способу життя у контексті становлення та розвитку життєстійкості, життєвої компетентності особистості. Теоретично обгрунтовано модель формування культури здоров'я учасників навчально-виховного процесу, модель Школи сприяння здоров'ю. Розглянуто питання впровадження здоров'язберігальних, здоров'яформувальних, здоров'язміцнювальних технологій як запоруки сприяння гармонійній особистісній та соціальній адаптації школярів. Наголошено на орієнтованій на учня системі викладання в школі, зокрема, застосуванні природовідповідного підходу у навчанні, який є важливим напрямком профілактики шкільних неврозів. Зосереджено увагу на валеологічному моніторинзі, який проводиться у формі відстеження стану здоров'я гімназистів упродовж навчання. Виокремлено питання інклюзивної освіти як шляху до всебічного розвитку дітей адаптивної школи соціалізації особистості. Освещен опыт УВК "Балтская общеобразовательная школа I - III ступеней № 2 - гимназия" по формированию одной из основных жизнеутверждающих компетенций выпускника-гимназиста - здорового образа жизни в контексте становления и развития жизнестойкости, жизненной компетентности личности. Теоретически обоснована модель формирования культуры здоровья участников учебно-воспитательного процесса, модель Школы содействия здоровью. Рассмотрены вопросы внедрения здоровьесохраняющих, здоровьеформирующих, здоровьеукрепляющих технологий как залога содействия гармонической личностной и социальной адаптации школьников. Акцентировано внимание на системе преподавания в школе, в частности, применении природосоответствующего подхода в обучении, который является важным направлением профилактики школьных неврозов. Сосредоточено внимание на валеологическом мониторинге, который проводится в школе в форме отслеживания состояния здоровья гимназистов на протяжении их обучения. Выделены вопросы инклюзивного образования как пути к всестороннему развитию детей адаптивной школы социализации личности. The article shows the experience of forming one of the basic life-forming competences of a high-school leaver the solution of problems of forming students' healthy way of life in the context of developing the vital competences of a personality. It reflects the introduction of health protecting technologies as a mortgage of assistance for the harmonic personal and social adaptation of schoolchildren, conducting valeologic monitoring. Attention is paid to special necessity of inclusive education. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|