РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415676<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ляшенко О. 
Українська школа на шляху до якісної освіти / О. Ляшенко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 4. - С. 60-63. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто модернізацію змісту загальної середньої освіти, що розпочата нині в Україні, як перший необхідний крок на шляху української середньої школи до якісної освіти. Проаналізовано участь українських школярів у міжнародному моніторингу 2007 р. та результати проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2010 р. Акцентовано увагу на формальне засвоєння програмного матеріалу в школах, а не застосування там компетентнісного підходу до навчання, як це має місце у світовій освітній практиці передових країн. Окреслено завдання підвищення якості освіти у зв'язку з поверненням до 11-річного терміну навчання. Розкрито діяльність Національної академії педагогічних наук України щодо внесення змін у зміст освіти. Наголошено, що вихідною в розробленні оновленого варіанту освітнього стандарту має стати соціально-педагогічна модель випускника загальноосвітньої школи, яка відображає кінцеву мету загальної середньої освіти.

Рассмотрена модернизация содержания общего среднего образования, начатая сейчас в Украине, как первый необходимый шаг на пути украинской средней школы к качественному образованию. Проанализировано участие украинских школьников в международном мониторинге 2007 г., а также результаты проведения внешнего независимого оценивания 2010 г. Обращено внимание на формальное усвоение программного материала в школах, а не применение там компетентностного подхода к обучению, как это имеет место в мировой образовательной практике передовых стран. Очерчены задачи повышения качества образования в связи с возвращением к 11-летнему сроку обучения. Раскрыта деятельность Национальной академии педагогических наук Украины относительно внесения изменений в содержание образования. Отмечено, что исходной в разработке обновленного варианта образовательного стандарта должна стать социально-педагогическая модель выпускника общеобразовательной школы, которая отражает конечную цель общего среднего образования.

We consider upgrading the content of general secondary education, which began today in Ukraine, as a necessary first step in Ukrainian secondary school for quality education. Analyzed the participation of Ukrainian students in the international monitoring in 2007 and the results of an external, independent evaluation in 2010. Attention is drawn to the formal assimilation of the program material in schools, and not use it competency approach to learning, as is the case in the global educational practices of advanced countries. Outlines the task of improving the quality of education in connection with the return to 11-year study period. Disclosed activities of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine regarding changes to the content of education. It is noted that the initial development of an updated version of the educational standard should be a socio-educational model of secondary school graduates, which reflects the ultimate goal of secondary education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського