РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415688<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Маслов В. 
Концептуальні засади розробки орієнтованих стандартів змісту компетентності фахівців / В. Маслов // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2012. - № 1. - С. 60-62. - укp.

Розкрито поняття компетентнісного підходу. Визначено відмінності між поняттями "компетенція" та "компетенції". Описано структурні складові стандартів компетентності фахівців та зведення їх до загального стандарту компетентності. Проаналізовано головні складові, які мають входити до загального стандарту посадово-функціональної (професійно-фахової) компетентності особистості. Виокремлено засоби організації навчального процесу, його види, форми, методи організаційно-технологічної складової. Зазначено,що оціночно-аналітична складова компетентності спрямована на отримання достовірної обгрунтованої інформації про рівні сформованості компетентності на всіх етапах її формування.

Раскрыто понятие компетентностного подхода. Определены различия между понятиями "компетенция" и "компетенции". Описаны структурные составляющие стандартов компетентности специалистов и сведение их к общему стандарту компетентности. Проанализированы основные составляющие, которые должны входить в общий стандарт должностно-функциональной (профессионально-специальной) компетентности личности. Выделены средства организации учебного процесса, его виды, формы, методы организационно-технологической составляющей. Отмечено, что оценочно-аналитическая составляющая компетентности направлена на получение достоверной обоснованной информации об уровне сформированности компетентности на всех этапах ее формирования.

Discloses the concept of competence-based approach. The differences between the concepts of "competence" and "competence". We describe the structural components of the professional standards of competence and reduce them to a common standard of competence. Analyzed the basic components that should be included in the overall standard of the official-functional (vocational training), the competence of the individual. Allocated the educational process, its types, forms, and methods, organizational and technological content. It is noted that the estimated analytical component of competence is aimed at getting reliable information based on the level of formation of competence at all stages of its formation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського