РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415696<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Андрушкевич Ф. 
Компаративний аналіз особливостей освітніх інновацій в освітніх системах України й Польщі / Ф. Андрушкевич // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 5. - С. 88-92. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Конкретизовано завдання трансформації національних освітніх систем України та Польщі. Зазначено, що в результаті поетапної стратегії змін польська система базової освіти стала відкритою за рахунок впровадження нового способу фінансування, нової трудової філософії вчителів, нового рівня в системі організації та управління шкільною освітою, передачі школам контролю за змістом навчання та виховання, розвитку ринку підручників, нового способу здійснення нагляду за школами, зміна форм підвищення кваліфікації учителів. Описано особливості функціонування систем освіти України та Польщі в період існування соціалістичної системи. Зроблено критичний аналіз положень, викладених в книзі К. Павловського "Трансформації вищої освіти в XXI ст.: польський погляд": суперечності в навчально-методичному супроводі та моніторингу якості програм, сумнівність тези про демократичність європейської освіти; використання американського досвіду у питаннях підвищення якості та ефективності освіти. Стверджено, що європейська інтеграція була найголовнішим "двигуном реформи" в Польщі.

Конкретизированы задачи трансформации национальных образовательных систем Украины и Польши. Показаны инновации в учебно-методической, финансовой, профессиональной и управленческой подсистемах системы высшего образования. Сделан критический анализ проблем, изложенных в книге К. Павловского "Трансформации высшего образования в XXI веке: польский взгляд": противоречия в учебно-методическом сопровождении и мониторинге качества программ, сомнительность тезиса о демократичности европейского образования, использование американского опыта в вопросах повышения качества и эффективности образования. Выяснено, что европейская интеграция была самым главным "двигателем реформы" в Польше.

Specific analyses of the features of European educational space and changes in the article. This work makes it possible to figure out in more details the tasks of national education systems transformation. It refers to Ukraine and Poland in particular.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ПОЛ) + Ч424(4УКР) + Ч421,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського