Пустовіт Г. Психолого-педагогічна складова позашкільної освіти / Г. Пустовіт // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2012. - № 2. - С. 36-39. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Охарактеризовано психолого-педагогічні особливості позашкільної освіти й виховання особистості, визначено низку концептів їх побудови. Акцентовано увагу на дозвіллі дитини, яке має логічно поєднувати у своїй структурі як сучасні філософсько-культурологічні і соціально-педагогічні теорії, так і ефективні освітньо-виховні технології, що спрямовані на виховання особистості, розвиток її творчого потенціалу й соціальної активності. Розглянуто позашкільну освіту як таку, що виявляє найближчі перспективи індивідуального розвитку особистості у вільний від навчання у загальноосвітній школі та у різних соціальних й освітньо-виховних інститутах час, серед яких саме позашкільні навчальні заклади набувають статусу центрів мотиваційного розвитку, самореалізації і професійного самовизначення дитини. Охарактеризованы психолого-педагогические особенности внешкольного образования и воспитания личности, определен ряд концептов их построения. Акцентировано внимание на досуге ребенка, который должен логически объединять в своей структуре как современные философско-культурологические и социально-педагогические теории, так и эффективные образовательно-воспитательные технологии, направленные на воспитание личности, развитие ее творческого потенциала и социальной активности. Рассмотрено внешкольное образование как такое, которое выявляет ближайшие перспективы индивидуального развития личности в свободное от учебы в общеобразовательной школе и в различных социальных и образовательно-воспитательных институтах время. Среди них именно внешкольные учебные заведения приобретают статус центров мотивационного развития, самореализации и профессионального самоопределения ребенка. Given the psychological and pedagogical features of non-formal education and training of the individual identified a number of concepts for constructing them. The attention is focused on the leisure of the child, must logically combine in their structure as a modern philosophical and cultural and socio-educational theory and effective education and educational technology, aimed at education of the individual, the development of creativity and social activism. School education are considered as such, which has a near-term prospects of individual personal development in their leisure in a secondary school and in various social and educational institutions, educational time, among them the most after-school educational establishments acquire the statusof the motivational centers of development, fulfillment and professional self of the child. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382 + Ю984.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|