РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415713<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пустовіт Г. 
Психолого-педагогічна складова позашкільної освіти / Г. Пустовіт // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2012. - № 2. - С. 36-39. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Охарактеризовано психолого-педагогічні особливості позашкільної освіти й виховання особистості, визначено низку концептів їх побудови. Акцентовано увагу на дозвіллі дитини, яке має логічно поєднувати у своїй структурі як сучасні філософсько-культурологічні і соціально-педагогічні теорії, так і ефективні освітньо-виховні технології, що спрямовані на виховання особистості, розвиток її творчого потенціалу й соціальної активності. Розглянуто позашкільну освіту як таку, що виявляє найближчі перспективи індивідуального розвитку особистості у вільний від навчання у загальноосвітній школі та у різних соціальних й освітньо-виховних інститутах час, серед яких саме позашкільні навчальні заклади набувають статусу центрів мотиваційного розвитку, самореалізації і професійного самовизначення дитини.

Охарактеризованы психолого-педагогические особенности внешкольного образования и воспитания личности, определен ряд концептов их построения. Акцентировано внимание на досуге ребенка, который должен логически объединять в своей структуре как современные философско-культурологические и социально-педагогические теории, так и эффективные образовательно-воспитательные технологии, направленные на воспитание личности, развитие ее творческого потенциала и социальной активности. Рассмотрено внешкольное образование как такое, которое выявляет ближайшие перспективы индивидуального развития личности в свободное от учебы в общеобразовательной школе и в различных социальных и образовательно-воспитательных институтах время. Среди них именно внешкольные учебные заведения приобретают статус центров мотивационного развития, самореализации и профессионального самоопределения ребенка.

Given the psychological and pedagogical features of non-formal education and training of the individual identified a number of concepts for constructing them. The attention is focused on the leisure of the child, must logically combine in their structure as a modern philosophical and cultural and socio-educational theory and effective education and educational technology, aimed at education of the individual, the development of creativity and social activism. School education are considered as such, which has a near-term prospects of individual personal development in their leisure in a secondary school and in various social and educational institutions, educational time, among them the most after-school educational establishments acquire the statusof the motivational centers of development, fulfillment and professional self of the child.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382 + Ю984.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського