РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415732<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Уваркіна О. 
Українська освіта на шляху до єдиного європейського освітнього простору / О. Уваркіна // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2012. - № 3. - С. 12-17. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто трансформацію української освіти в контексті Болонських декларацій. Актуалізовано питання про вибір модернізаційних перспектив національної української системи освіти, вектору її подальшого розвитку та визначення її світоглядно-ціннісних пріоритетів. Наголошено на важливості щорічного теоретичного аналізу причин недостатньої ефективності здійснення європейських прагнень вітчизняних освітян, а також тих наслідків, до яких призводять процеси трансформації, уніфікації та модернізації національної освіти на шляху до єдиного європейського освітнього простору. Висвітлено історію і сучасну роль Лісабонського та Болонського процесів, у межах яких Україна намагається позиціонувати себе як активний суб'єкт багатостороннього міжнародного співробітництва в галузі освіти та науки. Визначено основні освітянські проблеми, які постають сьогодні перед державою у зв'язку з реаліями співробітництва в межах Болонських домовленостей. Доведено, що Болонський процес є вже не просто проектом міжнародного співробітництва в певній сфері, а перетворився на внутрішню реформаційну необхідність національної системи освіти, використання потенціалу якого здатне призвести до реальних, а не удаваних і адміністративно імітованих суспільних трансформацій та модернізацій.

Рассмотрена трансформация украинского образования в контексте Болонских деклараций. Актуализирован вопрос о выборе модернизационных перспектив национальной украинской системы образования, вектора дальнейшего развития и определения его мировоззренчески-ценностных приоритетов. Подчеркнута важность ежегодного теоретического анализа причин недостаточной эффективности в осуществлении европейских устремлений отечественных педагогов, а также тех последствий, к которым приводят процессы трансформации, унификации и модернизации национального образования на пути к единому европейскому образовательному пространству. Освещены история и современная роль Лиссабонского и Болонского процессов, в рамках которых Украина пытается позиционировать себя в качестве активного субъекта многостороннего международного сотрудничества в области образования и науки. Определены основные образовательные проблемы, стоящие сегодня перед государством в связи с реалиями сотрудничества в рамках Болонских договоренностей. Доказано, что Болонский процесс является уже не просто проектом международного сотрудничества в определенной сфере, а превратился во внутреннюю реформационную необходимость национальной системы образования, использование потенциала которого способно привести к реальным, а не мнимым и административно имитируемым общественным трансформациям и модернизациям.

We consider the transformation of the Ukrainian education in the context of the Bologna Declaration. Updated on the choice of modernization prospects of Ukrainian national education system, the vector of further development and define its ideologically-value priorities. Stressed the importance of the annual theoretical analysis of the causes of the weak implementation of the European aspirations of our teachers, as well as the consequences that result from the processes of transformation, unificationand modernization of the national education towards a common European educational space. Highlighted the history and contemporary role of the Lisbon and Bologna process, in which Ukraine is trying to position itself as an active subject of multilateral international cooperation in education and science. The main educational challenges faced by the State in connection with the realities of cooperation in the framework of the Bologna agreement today. It is proved that the Bologna process is not just a project of international cooperation in their fields, and turned into the inner necessity of the Reformation of the national system of education, the potential of which can lead to real, not imaginary, and administrative simulated social transformations andupgrades.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)01 + Ч34(4)01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського