РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415778<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Наумов Б. 
Методологічні питання побудови інноваційної моделі школи-поліцентру / Б. Наумов // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2012. - № 5. - С. 106-111. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Акцентовано увагу на історії вирішення питання щодо побудови школи, удосконалення методів виховання та навчання, яке було в центрі уваги педагогів, науковців протягом не одного століття, починаючи з Київської Русі. Розглянуто основи методологічної моделі масової школи, яка відповідала б сучасним потребам життя. Висвітлено погляди передових педагогів, істориків про цілісні підходи до розвитку особистості. Охарактеризовано діяльність А. С. Макаренка, яка є першим зразком цілісної освіти дітей і підлітків в Україні, прообразом школи-поліцентру. Розкрито сутність такої назви школи. Обгрунтовано необхідність створення нового типу школи ХХІ ст. - поліцентру, школи фізичного та психічного здоров'я, духовності, різноманітної діяльності та гуманного спілкування, творчої активності. Вміщено цілісний навчально-виховний план поліцентру. Відзначено зміни, необхідні в традиційній школі задля нового змісту середньої освіти. Зауважено, що тільки принцип цілісного підходу до особистості школяра дозволяє забезпечити гуманну допомогу, підтримку та сприяння становленню цілісної особистості школяра.

Акцентировано внимание на истории решения вопроса относительно построения школы, совершенствование методов воспитания и обучения, которое было в центре внимания педагогов, ученых на протяжении не одного столетия, начиная с Киевской Руси. Рассмотрены основы методологической модели массовой школы, которая отвечала бы современным потребностям жизни. Отражены взгляды передовых педагогов, историков на целостные подходы к развитию личности. Охарактеризована деятельность А. С. Макаренко, которая является первым образцом целостного образования детей и подростков в Украине, прообразом школы-полицентра. Раскрыта сущность такого названия школы. Обоснована необходимость создания нового типа школы XXI в. - полицентра, школы физического и психического здоровья, духовности, разнообразной деятельности и гуманного общения, творческой активности. Помещен целостный учебно-воспитательный план полицентра. Отмечены изменения, которые необходимы в традиционной школе для нового содержания среднего образования. Отмечено, что только принцип целостного подхода к личности школьника позволяет обеспечить гуманную помощь, поддержку и содействие становлению целостной личности школьника.

The attention to history to address the issue on building schools, improving the methods of education and training, which was the center of attention of educators and scientists for more than one century, from Kevin Rus. The basics of the methodological model of mass school that meets the needs of modern life. Reflect the views of leading educators, historians holistic approach to personal development. Describes the activities Makarenko, which is the first example of a holistic education of children and adolescents in Ukraine, a prototype school politsentra. The essence of the name of the school. The necessity of creating a new type of school XXI century - politsentra, school physical and mental health, spirituality, various activities and humane communication, creativity. Holistic placed the educational plan politsentra. Marked changes that are required in a traditional school for the new content of secondary education. Noted that only the principle of a holistic approach to the individual studentcan provide humanitarian assistance, support, and promotion of a student's total personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського