Дорошко М. Маркетинг в освіті та громадські зв'язки / М. Дорошко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2009. - № 5. - С. 86-94. - укp.Розглянуто використання освітнього маркетингу та "паблік рілейшнз" (PR) - зв'язки з громадськістю в Житомирській міській гімназії №3 як один із напрямів управління навчальним закладом в умовах ринкової економіки. Розкрито питання здійснення маркетингового аналізу і контролю директором навчального закладу. Визначено конкретні групи, на які спрямована діяльність школи щодо зв'язків з громадськістю. Охарактеризовано складові репутації школи, від яких залежить її позитивний імідж: вибір назви школи (гімназія, колегіум, ліцей); ведення документації, ділових паперів, складання листів; організація презентацій; спільна діяльність асоціації батьків та гімназії; участь у виставках; результативність на олімпіадах; імідж керівника школи. Окреслено модель громадсько-активної школи, яка складається з компонентів: демократизації, волонтерства, взаємовигідного партнерства між школою та громадою. Надано рекомендації щодо роботи з пресою. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к94 + Ч421.53
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|