РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415798<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дорошко М. 
Маркетинг в освіті та громадські зв'язки / М. Дорошко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2009. - № 5. - С. 86-94. - укp.

Розглянуто використання освітнього маркетингу та "паблік рілейшнз" (PR) - зв'язки з громадськістю в Житомирській міській гімназії №3 як один із напрямів управління навчальним закладом в умовах ринкової економіки. Розкрито питання здійснення маркетингового аналізу і контролю директором навчального закладу. Визначено конкретні групи, на які спрямована діяльність школи щодо зв'язків з громадськістю. Охарактеризовано складові репутації школи, від яких залежить її позитивний імідж: вибір назви школи (гімназія, колегіум, ліцей); ведення документації, ділових паперів, складання листів; організація презентацій; спільна діяльність асоціації батьків та гімназії; участь у виставках; результативність на олімпіадах; імідж керівника школи. Окреслено модель громадсько-активної школи, яка складається з компонентів: демократизації, волонтерства, взаємовигідного партнерства між школою та громадою. Надано рекомендації щодо роботи з пресою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к94 + Ч421.53

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського