Листопад О. А. Ефективність методу проектів у формуванні готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності / О. А. Листопад // Наша шк.. - 2007. - № 5. - С. 14-18. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Наголошено на визначених сучасними науковцями недоліків у професійній підготовці педагога, зокрема, до домінування інформаційного підходу та репродуктивних форм у навчанні. Розглянуто напрямки вдосконалення традиційної системи навчання. Проаналізовано трактування у наукових джерелах поняття "професійно-педагогічна діяльність". Розкрито показники психологічної та практичної готовності студентів до педагогічної діяльності. Розкрито суть поняття "метод проектів", а також зміст основних етапів роботи в процесі впровадження проектної технології та типи проектів. Наведено результати експериментального дослідження, здійсненого на базі Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського протягом 2005 - 2006 навчального року, в якому взяли участь 20 студентів і магістрантів V курсу факультету дошкільного виховання. Висвітлено мету, особливості організації та проведення, а також дані, одержані за результатами констатувального, формувального та прикінцевого етапів експерименту щодо виявлення готовності студентів до педагогічної діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.252.41
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|