Островская Т. В. Формирование образного мышления учащихся на уроках истории / Т. В. Островская // Наша шк.. - 2007. - № 1. - С. 67-70. - укp.
Висвітлено проблему заохочення учнів у процесі навчальної роботи до особистісної оцінки історичних явищ і вчинків людей. Акцентовано увагу на потребі реалізації суб'єктивного підходу у розвитку творчих здібностей школярів. Досліджено особливості роботи з урахуванням суб'єктивного досвіду школярів. Доведено, що використання образів дозволяє зробити процес сприйняття історичних фактів більш динамічним і цікавішим.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"