![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415945<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Листопад О. А. Підготовка майбутнього педагога до використання творчих фахових задач в навчально-виховному процесі / О. А. Листопад // Наша шк.. - 2008. - № 3. - С. 8-14. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.У контексті переорієнтації процесу навчання на розвиток потенційних творчих можливостей особистості здійснено теоретичне обгрунтування підготовки майбутніх викладачів вищої школи до застосування творчих фахових задач у навчально-виховному процесі. Висвітлено сутність константувального та формувального експериментів з апробації змісту та методики теоретичної і практичної підготовки майбутніх педагогів до використання творчих фахових задач у навчальному процесі. На підставі проведених експериментів побудовано структурну модель формування готовності студентів до використання творчих фахових задач у навчальному процесі вищої школи та визначено рівні сформованості зазначеної готовності студентів. Зроблено висновок про ефективність розробленої авторами моделі формування готовності до використання творчих фахових задач у навчальному процесі вищої школи. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.220
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|