РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415969<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чебикіна Т. М. 
Аналіз експертної оцінки професійної компетентності педагогів у системі підвищення кваліфікації / Т. М. Чебикіна, Ю. П. Жогно // Наша шк.. - 2010. - № 4. - С. 37-42. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто прогностичний аспект оцінювання педагогічних кадрів в констатувальному дослідженні щодо визначення емпіричної диференціації експертних очікувань рівня професійної компетентності педагога для різних категорій експертів: менеджерів освітніх закладів, викладачів, методичних і наукових робітників. Дослідження дозволило встановити емпіричне співвідношення експертної оцінки та реальних психодіагностичних даних для різних кваліфікаційних категорій педагогічних працівників, що оптимізуватиме процедуру атестації педагогів. Зазначено, що особливістю експертних експектацій є стереотипізація в оцінці, що полягає в тенденції безпідставного порівнювання оцінюваного з абстрактним стереотипом "ідеального фахівця". Рекомендовано створити базу даних критерію валідності оцінки для підвищення критеріальної валідності процедури оцінювання. Для оцінювання педагогічних працівників запропоновано використовувати тестові норми, що визначають рівні досягнень або ступінь виявлення певних психологічних властивостей.

Рассмотрен прогностический аспект оценки педагогических кадров в констатирующем исследовании по определению эмпирической дифференциации экспертных ожиданий уровня профессиональной компетентности педагога для различных категорий экспертов: менеджеров образовательных учреждений, преподавателей, методических и научных работников. Исследование позволило установить эмпирическое соотношение экспертной оценки и реальных психодиагностических данных для различных квалификационных категорий педагогических работников, оптимизировать процедуру аттестации педагогов. Отмечено, что особенность экспертных экспектаций - это стереотипизация в оценке, которая заключается в тенденции безосновательного сравнения оцениваемого с абстрактным стереотипом "идеального специалиста". Рекомендовано создать базу данных критерия валидности оценки для повышения критериальной валидности процедуры оценки. Для оценивания педагогических работников предложено использовать тестовые нормы, определяющие уровни достижений или степень проявления определенных психологических свойств.

The article is devoted to the prognosis aspect of evaluation (determinations of conforming to the qualifying requirements) of pedagogical shots. Expert expectations of level of professional teacherТs competence are investigational for the different categories of experts: managers of educational establishments, methodical and scientific workers. Research allowed defining empiric correlations of expert estimation and real diagnostics information for the different qualifying categories of pedagogical workers that enables to optimize procedure of teacherТs attestation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч34(4УКР) п2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського