Козіна Т. М. Вихованість учнів та її оцінювання з позицій компетентнісного підходу / Т. М. Козіна, М. В. Кудряшев // Наша шк.. - 2008. - № 4. - С. 29-32. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розкрито сутність компетентнісного підходу, компетентності як особистісного утворення, що є результатом розвитку можливостей особистості умовою такого розвитку. Розглянуто вихованість як гармонізацію ключових компетентностей та індивідуальних особливостей особистості. Визначено психолого-педагогічні критерії вихованості та їх оцінювання, в якому мають відображатись реальні результати досягнень виховного процесу, що ставлять за мету надати картину індивідуальних досягнень особистості в моральному вихованні, а не загальну середньостатистичну картину. Надано методичні поради щодо оцінювання вихованості учнів, зокрема використання методів вивчення особистості учня: педагогічне спостереження, бесіди, анкетне опитування, вивчення продуктів діяльності учня, ведення психолого-педагогічної карти учня. Запропоновано якісну характеристику рівнів оцінювання вихованості. Акцентовано увагу на важливості вивчення рівня вихованості учня як важливого структурного компоненту індивідуальної роботи вихователя, яка вимагає вдосконалення психолого-педагогічного та методичного забезпечення. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3 + Ю984.010.2-990
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|