Базарова Н. І. Виховання доброти на уроках читання в школі-інтернаті для глухих дітей / Н. І. Базарова // Наша шк.. - 2010. - № 5/6. - С. 63-65. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Висвітлено досвід проведення уроків читання у початкових класах школи-інтернату для глухих дітей. Щоб підвищити ефективність читацької діяльності учнів автор застосовує комплекс вправ, які дозволяют покращити усвідомлення прочитаного та підвищити темп читання учнів. З досліджень психологів і вчених, а також з практичного досвіду вчителів відомо, що навички швидкісного свідомого читання формують пізнавальний інтерес та якісні міцні знання. Запропоновано деякі прийоми розвитку швидкісного читання: розвиток фонематичного слуху й артикуляції, буквений та складовий аналіз, засвоєння понять "слово" і "речення". На прикладах читання й аналізу віршів, казок та оповідання показано можливість активного формування моральних якостей - милосердя, доброти. Освещен опыт проведения уроков чтения в начальных классах школы-интерната для глухих детей. Чтобы повысить эффективность читательской деятельности учащихся автор применяет комплекс упражнений, позволяющих улучшить осознание прочитанного и повысить темп чтения учащихся. Из исследований психологов и ученых, а также из практического опыта учителей известно, что навыки скоростного сознательного чтения формируют познавательный интерес и качественные крепкие знания. Предложены некоторые приемы развития скоростного чтения: развитие фонематического слуха и артикуляции, буквенный и слоговой анализ, усвоение понятий "слово" и "предложения". На примерах чтения и анализа стихов, сказок и рассказа показана возможность активного формирования нравственных качеств - милосердия, доброты. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч431.714.4 + Ш141.14-917.331
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|