Гапонова О. Ю. Деякі питання щодо проведення олімпіади з інформатики в Одеській області / О. Ю. Гапонова // Наша шк.. - 2010. - № 4. - С. 144-146. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.На основі аналізу результатів III етапу Всеукраїнської олімпіади з інформатики з'ясовано та обгрунтовано наступні висновки: програмування втратило свою привабливість для дітей; олімпіаду з інформатики, в тому вигляді, в якому вона існує на даний момент, потрібно називати олімпіадою з програмування, але шкільний курс інформатики - це не тільки програмування, а й ІКТ; для програмування потрібно глобально мислити і мати грунтовну математичну базу; з програми шкільного курсу математики практично виключено розділи, що сприяють формуванню в учнів комбінаторного та логічного мислення; у шкільному курсі інформатики бракує часу на вивчення тем, пов'язаних з алгоритмізацією та програмуванням. Зауважено, що олімпіади є однією з важливих форм позакласної роботи що сприяють виявленню обдарованих дітей, поглибленому вивченню предмету; розвитку просторового, образного мислення учнів; формуванню уявлення про гармонію навколишнього середовища через графічні поняття; формуванню графічної культури як засобу самовираження учнів; формуванню ставлення до комп'ютера як інструмента для творчості та реалізації своїх потреб. Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)2-38
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|