РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415999<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Руссол В. М. 
Дидактичні основи оптимізації взаємодії в навчально-виховному процесі / В. М. Руссол // Наша шк.. - 2009. - № 4. - С. 8-14. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто сутність і значення діалогізму в навчально-виховному процесі (НВП) та дидактичні основи оптимізації діалогічної взаємодії "учитель - учень". Визначено фактори, що є необхідними для успішного продуктивного діалогу (внутрішній поклик, спільність інтересів до предмету, зрозумілість позицій опонентів одне одному, аргументованість позицій, взаємоповага). Дидактичну логіку діалогу в НВП розкрито як цілеспрямований хід від питання до питання, від завдання до завдання. На основі аналізу теоретичних викладок, широкої педагогічної практики викладено групи принципів організації педагогічної взаємодії: змістові, організаційно-функціональні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського