Руссол В. М. Дидактичні основи оптимізації взаємодії в навчально-виховному процесі / В. М. Руссол // Наша шк.. - 2009. - № 4. - С. 8-14. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Розглянуто сутність і значення діалогізму в навчально-виховному процесі (НВП) та дидактичні основи оптимізації діалогічної взаємодії "учитель - учень". Визначено фактори, що є необхідними для успішного продуктивного діалогу (внутрішній поклик, спільність інтересів до предмету, зрозумілість позицій опонентів одне одному, аргументованість позицій, взаємоповага). Дидактичну логіку діалогу в НВП розкрито як цілеспрямований хід від питання до питання, від завдання до завдання. На основі аналізу теоретичних викладок, широкої педагогічної практики викладено групи принципів організації педагогічної взаємодії: змістові, організаційно-функціональні. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|