РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416011<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Даниленко Л. І. 
Зарубіжний досвід упровадження кредитно-трансферної системи навчання та механізми її адаптації у вітчизняній системі освіти / Л. І. Даниленко, Н. З. Софій // Наша шк.. - 2010. - № 5/6. - С. 4-9. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

З метою реалізації положень Болонського процесу в системі вищої освіти України акцентовано увагу на проблемі впровадження кредитно-трансферної системи в європейському освітньому просторі. Розглянуто ключові елементи європейської кредитно-трансферної методики навчання (ECTS) та охарактеризовано систему ECTS, що є формальною процедурою кількісної оцінки виконаного студентом обсягу роботи в процесі вивчення певного курсу та поділяється на визначені порції - ECTS-кредити. Запропоновано кроки щодо реалізації положень Болонського процесу в системі вищої освіти України та висвітлено принципи кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Наголошено, що система ECTS виконує дві функції: перезалік курсів, одержаних в іншому навчальному закладі, і накопичення кредитів, що дозволяє здобувати освіту частинами протягом життя.

С целью реализации положений Болонского процесса в системе высшего образования Украины акцентировано внимание на проблеме внедрения кредитно-трансферной системы в европейском образовательном пространстве. Рассмотрены ключевые элементы европейской кредитно-трансферной методики обучения (ECTS) и охарактеризована система ECTS, которая является формальной процедурой количественной оценкой выполненного студентом объема работы в процессе изучения определенного курса и разделяется на определенные порции - ECTS-кредиты. Предложены шаги по реализации положений Болонского процесса в системе высшего образования Украины и освещены принципы кредитно-модульной системы организации учебного процесса. Отмечено, что система ECTS выполняет две функции: перезачет курсов, полученных в другом учебном заведении, и накопление кредитов, что позволяет получать образование частями на протяжении жизни.

The problem of implementation of the credit-transfer system in European educational field is overviewed in the article; key elements of the European credit-transfer system of teaching (ECTS) are given; ECTS system and ECTS-credits are overviewed as well as the mechanisms of adaptation of European Credit Transfer System in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29 + Ч484(4/8)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського