Редько Г. Б. Зміст і оцінювання знань учнів / Г. Б. Редько, Г. М. Толпекіна // Наша шк.. - 2009. - № 4. - С. 174-175. - укp.Висвітлено аспекти реформування змісту середньої освіти ХХІ ст.: поетапний аналіз навчального матеріалу (НМ), комп'ютерне навчання, всебічне виховання, формування в учнів критичного мислення й об'єктивне оцінювання їх знань. Запропоновано послідовність дій з відбору НМ для перевірки знань, критерії визначення значущості елементів НМ, оцінювання перевірки знань методом еквівалентних форм. Зазначено, що комп'ютер у навчальному процесі повинен використовуватися як прилад, який дазволяє фіксувати експериментальні дані, опрацьовувати їх і виводити результат. Мету виховної роботи визначено як створення умов для цілеспрямованого розвитку дитини як особистості, методику - як реалізацію діалектичного методу у викладанні, єдність принципів теорії пізнання та методів науки в практичній діяльності школи. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|