РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416016<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Редько Г. Б. 
Зміст і оцінювання знань учнів / Г. Б. Редько, Г. М. Толпекіна // Наша шк.. - 2009. - № 4. - С. 174-175. - укp.

Висвітлено аспекти реформування змісту середньої освіти ХХІ ст.: поетапний аналіз навчального матеріалу (НМ), комп'ютерне навчання, всебічне виховання, формування в учнів критичного мислення й об'єктивне оцінювання їх знань. Запропоновано послідовність дій з відбору НМ для перевірки знань, критерії визначення значущості елементів НМ, оцінювання перевірки знань методом еквівалентних форм. Зазначено, що комп'ютер у навчальному процесі повинен використовуватися як прилад, який дазволяє фіксувати експериментальні дані, опрацьовувати їх і виводити результат. Мету виховної роботи визначено як створення умов для цілеспрямованого розвитку дитини як особистості, методику - як реалізацію діалектичного методу у викладанні, єдність принципів теорії пізнання та методів науки в практичній діяльності школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського