Даниленко Л. І. Лідерство в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом / Л. І. Даниленко // Наша шк.. - 2010. - № 1/2. - С. 32-37. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розкрито сутність, проблеми ситуативного лідерства та керівництва в управлінській діяльності керівника загальноосвітнього закладу. Розглянуто типи шкільних лідерів в різних типах шкіл, а саме: традиційній, громадсько-активній, індивідуально-орієнтованій, авторитарній. Визначено, що найбільш перспективними є школи, де практично реалізовано всі лідерські ролі. Акцентовано увагу на тезі, що стратегічними моделями розвитку шкіл є ті, що мають громадсько-активні й особистісно-орієнтовані характеристики, власне такою і повинна бути модель "школи майбутнього", керівник якої має чітку "суб'єктивну концепцію лідерства". Охарактеризовано інноваційні управлінські функції керівника ЗНЗ: моніторинг, маркетинг, проектування й інвестиції. Резюмовано, що лідерство та керівництво є управлінськими явищами, в яких значну роль відіграють поведінка керівника, спрямована на розвиток людських ресурсів, а також наявність гнучкого і творчого способу мислення. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ю954.05
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|