РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416034<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кореновська О. Г. 
Логіка і розвиток творчих здібностей учнів / О. Г. Кореновська // Наша шк.. - 2009. - № 6. - С. 87-89. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто питання обгрунтування вивчення логіки як окремої дисципліни в системі шкільної освіти. Зазначено важливість вивчення наук шкільного курсу для розвитку логічного мислення та обумовленість результативності цього процесу від методики їх вивчення. На підставі аналізу досвіду роботи в школі вихідного дня "Перші кроки" розроблених і апробованих методичних розробок уроків з логіки для IV класу за допомогою зошитів "Логічна мозаїка" з'ясовано роль і значення логіки для формування всебічно розвинутої особистості. Доведено, що вивчення логіки в школі дисциплінує мислення, підвищує загальну культуру мислення навчає методам здобуття вивідного знання, відшукування нових результатів, свідомому використанню понять, суджень, умовиводів.

Рассмотрены вопросы обоснования изучения логики как отдельной дисциплины в системе школьного образования. Отмечено важность изучения наук школьного курса для развития логического мышления и обусловленность результативности этого процесса от методики их изучения. На основе анализа опыта работы в школе выходного дня "Первые шаги", разработанных и апробированных методических разработок уроков из логики для IV класса с помощью тетрадей "Логическая мозаика" выяснена роль и значение логики для формирования всесторонне развитой личности. Доказано, что изучение логики в школе дисциплинирует мышление, повышает общую культуру мышления учит методам получения выводного знания, отыскивания новых результатов, сознательном использовании понятий, суждений, умозаключений.

This article considers the reasons of learning logic as a separate subject in the School Educational System. In also describes part and significance of logic to form a developed personality. The article also offers a brief summary of logic teaching methods that can be applied for teaching 4-grade students using the Work Book УLogical MosaicФ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю4 р20 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського