Кореновська О. Г. Логіка і розвиток творчих здібностей учнів / О. Г. Кореновська // Наша шк.. - 2009. - № 6. - С. 87-89. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто питання обгрунтування вивчення логіки як окремої дисципліни в системі шкільної освіти. Зазначено важливість вивчення наук шкільного курсу для розвитку логічного мислення та обумовленість результативності цього процесу від методики їх вивчення. На підставі аналізу досвіду роботи в школі вихідного дня "Перші кроки" розроблених і апробованих методичних розробок уроків з логіки для IV класу за допомогою зошитів "Логічна мозаїка" з'ясовано роль і значення логіки для формування всебічно розвинутої особистості. Доведено, що вивчення логіки в школі дисциплінує мислення, підвищує загальну культуру мислення навчає методам здобуття вивідного знання, відшукування нових результатів, свідомому використанню понять, суджень, умовиводів. Рассмотрены вопросы обоснования изучения логики как отдельной дисциплины в системе школьного образования. Отмечено важность изучения наук школьного курса для развития логического мышления и обусловленность результативности этого процесса от методики их изучения. На основе анализа опыта работы в школе выходного дня "Первые шаги", разработанных и апробированных методических разработок уроков из логики для IV класса с помощью тетрадей "Логическая мозаика" выяснена роль и значение логики для формирования всесторонне развитой личности. Доказано, что изучение логики в школе дисциплинирует мышление, повышает общую культуру мышления учит методам получения выводного знания, отыскивания новых результатов, сознательном использовании понятий, суждений, умозаключений. This article considers the reasons of learning logic as a separate subject in the School Educational System. In also describes part and significance of logic to form a developed personality. The article also offers a brief summary of logic teaching methods that can be applied for teaching 4-grade students using the Work Book УLogical MosaicФ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю4 р20 + Ч421.220
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|