Ісаєва Л. М. Модель школи сприяння здоров'ю як спосіб організації життєдіяльності шкільного співтовариства / Л. М. Ісаєва // Наша шк.. - 2008. - № 4. - С. 53-58. - укp.Висвітлено досвід роботи Липецької загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів Котовського району Одеської області, наукова цінність якого полягає в розробці власної моделі "Школи сприяння здоров'ю", що розроблена на основі ідеї розвитку та самовдосконалення суб'єкт-суб'єктних стосунків учасників навчально-виховного процесу, враховує поєднання інтересів розвитку особистості та суспільності, об'єднує ідеї виховання на засадах родинної педагогіки, етнопедагогіки, педагогіки народознавства, базується на концепції любові до людей і збереження їх здоров'я. Розкрито філософські засади "Школи сприяння здоров'ю" та структуру пріоритетних напрямів її роботи. Зосереджено увагу на підсистемах: управлінській, дидактичній, виховній, науково-методичній та суспільно-педагогічній, через роботу яких здійснюється реалізація завдань "Школи сприяння здоров'ю". Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.3 + Ч421.466
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|