РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416048<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шенеда А. Ф. 
Моделювання системи управління розвитком загальної середньої освіти в регіоні на основі моніторингових досліджень / А. Ф. Шенеда // Наша шк.. - 2009. - № 5. - С. 65-68. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Акцентовано увагу на управлінні розвитком загальної середньої освіти (ЗСО) регіону на підставі моніторингових досліджень, яке передбачає розробку відповідної моделі. Освітню модель визначено як логічну та послідовну систему відповідних елементів, які включають цілі, зміст освіти, проектування педагогічної технології та технології управління навчальним процесом (НП), навчальні плани і програми з метою допомогти у створенні різних способів організації навчання, управління НП тощо. Наведено схему дії механізму державного управління якістю ЗСО та структурну схему державно-громадської форми управління ЗСО на регіональному рівні. Зазначено, що для створення системного механізму державно-громадської форми управління якістю ЗСО необхідна участь трьох суб'єктів: органів державного контролю за діяльністю навчальних закладів, моніторингової служби відповідного рівня, адміністрації навчального закладу у поєднанні з органами громадського самоврядування. Підсумовано, що з використанням в управлінській діяльності моделі розвитку ЗСО в регіоні, можна скеровувати розвиток ЗСО на рівні району, області, прогнозувати розвиток регіональної середньої освіти, для чого є необхідним постійний моніторинг соціально-економічних умов регіону.

Акцентировано внимание на управлении развитием общего среднего образования (ОСО) региона на основе мониторинговых исследований, предусматривающем разработку соответствующей модели. Образовательная модель определена как логическая и последовательная система соответствующих элементов, включающих цели, содержание образования, проектирование педагогической технологии и технологии управления учебным процессом (УП), учебные планы и программы с целью помочь в создании различных способов организации обучения управления УП т.д. Представлена разработанная схема действия механизма государственного управления качеством ОСО и структурная схема государственно-общественной формы управления ОСО на региональном уровне. Указано, что для создания системного механизма государственно-общественной формы управления качеством ОСО необходимо участие трех субъектов: органов государственного контроля деятельности учебных заведений, мониторинговой службы соответствующего уровня, администрации учебного заведения в сочетании с органами общественного самоуправления. Подытожено, что используя в управленческой деятельности модель развития ОСО в регионе, можно направлять развитие ОСО на уровне района, области, прогнозировать развитие регионального среднего образования, для чего необходим постоянный мониторинг социально-экономических условий региона.

In the article management modeling pf the general secondary educationТs development in the region on the basis of monitoring researches, functioning of the mechanism of state-public management is presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського