РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416051<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Рабець К. В. 
Модернізація принципів дидактики, апробована досвідом підготовки та проведення ТЮМ / К. В. Рабець // Наша шк.. - 2009. - № 6. - С. 120-126. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено концептуальні засади й аспекти десятирічного досвіду підготовки та проведення турнірів юного математика (ТЮМ) різного рівня в контексті вирішення проблеми існуючого протиріччя між індивідуальною творчою самореалізацією з одночасним виконанням соціального замовлення на освіту. Теоретичним підгрунтям специфічного процесу навчання математики визначено вчення про творчі якості особистості, так звана ТРИЗ-педагогіка, що включає в себе: зміну порядку розташування структурних елементів, зміну одного чи кількох її елементів, внесення елементів, об'єднання системи з іншою. Даний метод вибрано для аналізу принципів класичної дидактики, їх модернізації та під час складання завдань ТЮМ. Розглянуто принципи складання завдань для ТЮМ: варіативності та "дослідницького клубка", практичного спрямування та міжпредметних зв'язків, недопущення психологічного розчарування, позитивні та негативні сторони трьох варіантів підходів до обласного турніру.

Освещены концептуальные основы и аспекты с более чем десятилетнего опыта подготовки и проведения турниров юного математика (ТЮМ) различного уровня в контексте решения проблемы существующего противоречия между индивидуальной творческой самореализацией с одновременным выполнением социального заказа на образование. За теоретическую основу специфического процесса обучения математике авторами взято учение о творческих качествах личности, так называемая ТРИЗ-педагогика, включающая в себя: изменение порядка расположения структурных элементов, изменение одного или нескольких ее элементов, внесение элементов, объединение системы с другой. Данный метод выбран для анализа принципов классической дидактики, их модернизации и при составлении заданий ТЮМ. Рассмотрены принципы составления заданий для ТЮМ: вариативности и "исследовательского клубка", практического направления и межпредметных связей, недопущение психологического разочарования, положительные и отрицательные стороны трех вариантов подходов к областному турниру.

In the article some conceptual positions and aspects are expounded from more than ten year experience of preparation and lead-through mathematical tournaments from school to the All-Ukrainian level, which are convincing approbation of positions of author.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-364

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського