Воронова С. В. Нова роль керівника загальноосвітнього навчального закладу / С. В. Воронова // Наша шк.. - 2009. - № 4. - С. 15-18. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Проаналізовано стан сучасної підготовки спеціалістів з менеджменту освіти (МО) та розглянуто дидактичне обгрунтування та головні принципи її змісту, загальні та специфічні функції МО. Наведено класифікацію МО за ознаками ієрархічно-територіального рівня, ступенем гармонізації інтересів суб'єктів процесу, ієрархічно-регулятивного рівня, за часом дії та наслідками реалізації управлінських впливів, галузево-функціонального підходу до дослідження проблем управління. Зазначено, що в центрі системи МО стоїть особистість директора ЗНЗ як особа ділових якостей, спрямованості інтересів, ціннісних орієнтацій керівника, його емоційних і психічних станів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ю959.181
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|