Митюхина В. П. Обучение учеников начальной школы с учетом антропологических аспектов развития (методические рекомендации) / В. П. Митюхина // Наша шк.. - 2010. - № 4. - С. 86-89. - Библиогр.: 3 назв. - рус.Рассмотрены антропологические закономерности развития ребенка, рекомендации для понимания основных тенденций развития детей в начальной школе. Охарактеризован процесс обучения в вальдорфских школах. Отмечены антропологические особенности ребенка в I классе, когда ребенок воспринимает мир в его единстве и целостности, поэтому значимость имеют игры и упражнения в круге; во II классе ребенок начинает овладевать своей телесностью; формируется внутренний мир ребенка; это последний год гармоничных взаимоотношений с миром и сохранения состояния внутреннего равновесия. Отмечено значение использования в учебном процессе подвижных игр, уроков искусства, проведение которых помогает формировать индивидуальный внутренний мир детей. Освещены особенности психического развития детей 9 - 10 лет. Акцентировано внимание на значении уроков музыки и физкультуры для здорового развития детей. Общей целью преподавания в первых трех классах можно определить ознакомление с окружающей средой и трудом человека, в IV классе начинается четкая дифференциация от ближайшего окружения, расширяясь как в пространстве, так и во времени. Розглянуто антропологічні закономірності розвитку дитини, рекомендації для розуміння основних тенденцій розвитку дітей у початковій школі. Охарактеризовано процес навчання у вальдорфських школах. Відзначено антропологічні особливості дитини в І класі, коли вона сприймає світ у його єдності та цілісності, тому значущість мають ігри і вправи в колі; в II класі дитина починає оволодівати своєю тілесністю; формується внутрішній світ дитини; це останній рік гармонійних взаємин зі світом і збереження стану внутрішньої рівноваги. Наголошено на значенні використання в навчальному процесі рухливих ігор, уроків мистецтва, проведення яких допомагає формувати індивідуальний внутрішній світ дітей. Висвітлено особливості психічного розвитку дітей 9 - 10 років. Акцентовано увагу на значенні уроків музики і фізкультури для здорового розвитку дітей. Як спільну мету викладання в перших трьох класах визначено ознайомлення з навколишнім середовищем і працею людини, в IV класі починається чітка диференціація від найближчого оточення, розширюючись як у просторі, так і в часі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ю983.402.11
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|