Вовк Л. В. Організаційно-методичні засади впровадження курсу "Художня культура" в 10-му класі та його роль у формуванні світогляду старшокласників / Л. В. Вовк, Н. В. Шатайло // Наша шк.. - 2010. - № 4. - С. 153-162. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.Проаналізовано методичні аспекти запровадження інваріантного курсу "Художня культура", матеріал якого для старшої школи структурований за вертикально-горизонтальними координатами й передбачає вивчення двох відносно автономних частин курсу - української культури і зарубіжної культури. Метою курсу є забезпечення особистісного художньо-естетичного розвитку учнів, формування в них світоглядних орієнтацій і компетенцій у сфері художньої культури, виховання потреби у творчій самореалізації та духовному самовдосконаленні в процесі опанування цінностей української і зарубіжної культурно-мистецької спадщини. Акцентовано увагу на тезі, що емпатійне сприймання творів мистецтва формує багатоаспектні якості особистості. Розглянуто структуру підручника, основні етапи розвитку української культури, а в межах окремих періодів - жанрову систему конкретних видів мистецтва. Охарактеризовано етапи розвитку української художньої культури, сутністю якої є усвідомлення синтезуючого поняття "архетип". Визначено педагогічні технології організації навчально-виховного процесу зі старшокласниками. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю8,1 р20
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|