РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416071<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Папач О. І. 
Особливості домінуючої модальності учнів та їх врахування вчителем при викладанні математики / О. І. Папач // Наша шк.. - 2009. - № 4. - С. 130-135. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Акцентовано увагу на залежності поведінки та навчальних можливостей учня від його сенсорних особливостей, схарактеризовано візуальну, аудіальну та кінестетичну репрезентативні системи та наведено рекомендації для вчителя математики щодо кожного типу. Запропоновано діагностичний тест на визначення провідної модальності. Зазначено, що з віком динаміка школярів змінюється, що іноді може домінувати якась одна система, а інші можуть залишитися нерозвиненими, тому вчитель повинен враховувати в навчальній діяльності провідну модальність свою та учнів. Підсумовано, що розвитку усіх сенсорних каналів сприяють інтерактивні методики, що такий розвиток допоможе значно збагатити учня інформацією, зменшити тиск стереотипів, урізноманітнити її уявлення, створити ефективніші умови для розвитку учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського