РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416076<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Листопад О. А. 
Підготовка майбутнього педагога до роботи щодо розвитку творчості у дітей дошкільного віку / О. А. Листопад // Наша шк.. - 2009. - № 5. - С. 50-54. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розроблено методику підготовки студентів до роботи з розвитку творчості у дітей дошкільного віку (РТ ДДВ) і наведено результати експериментального дослідження (на базі факультету дошкільного виховання Південноукраїнського педуніверситету та дошкільного відділення Одеського педколеджу), які доводять її ефективність. Виявлено протиріччя в навчально-виховній діяльності дошкільних закладів освіти між необхідністю забезпечення високого рівня РТ ДДВ і відсутністю науково обгрунтованої системи підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти. Підготовку студентів до роботи з РТ ДДВ визначено як таку організацію навчально-виховного процесу, що створює умови для виявлення та формування творчої особистості майбутнього педагога, для набуття ним необхідного мінімуму знань, умінь, навичок для успішної роботи з РТ ДДВ. Охарактеризовано п'ять етапів методики підготовки студентів до роботи з РТ ДДВ (мотиваційний, інформаційно-методичний, функціонально-інструментальний, ціннісний, оцінно-рефлексивний), критерії та рівні підготовки майбутніх педагогів з дошкільної освіти до роботи з РТ ДДВ. Наведено кількісні й якісні показники експерименту. Відзначено, що педагогічна практика студентів засвідчила виникнення у дошкільників прагнення до самостійної творчої діяльності, розширення напрямів захоплень дітей, покращання емоційного клімату в дитячому колективі, позитивний вплив на самооцінку дітей тощо.

Представлена методика подготовки студентов к работе по развитию творчества у детей дошкольного возраста (РТ ДДВ) и результаты экспериментального исследования (на базе факультета дошкольного воспитания Южноукраинского педуниверситета и дошкольного отделения Одесского педколледжа), доказывающие ее эффективность. Выявлены противоречия в учебно-воспитательной деятельности дошкольных учреждений образования между необходимостью обеспечения высокого уровня РТ ДДВ и отсутствием научно обоснованной системы подготовки будущих педагогов дошкольного образования. Подготовка студентов к работе с РТ ДДВ определена как такая организация учебно-воспитательного процесса, которая создает условия для выявления и формирования творческой личности будущего педагога, для приобретения им необходимого минимума знаний, умений, навыков для успешной работы по РТ ДДВ. Охарактеризованы пять этапов методики подготовки студентов к работе по РТ ДДВ (мотивационный, информационно-методический, функционально-инструментальный, ценностный, оценочно-рефлексивный), критерии и уровни подготовки будущих педагогов с дошкольного образования к работе по РТ ДДВ. Приведены количественные и качественные показатели эксперимента. Отмечено, что педагогическая практика студентов показала возникновение у дошкольников стремления к самостоятельной творческой деятельности, расширение направлений увлечений детей, улучшение эмоционального климата в детском коллективе, позитивное влияние на самооценку детей и т.д.

In the article efficiency of experimental method of preparation of students is grounded to development of creation for the children of preschool age. Criteria and levels of preparation of future teachers of preschool education a are certain to development of creation for the children of preschool age. The quantitative and high-quality results of experimental research are resulted in a robot. To efficiency of method of preparation of students to development of creation for the children of preschool age.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського