Руссол В. М. Посадово-психологічний профіль керівника навчального закладу / В. М. Руссол // Наша шк.. - 2008. - № 4. - С. 15-19. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.Окреслено найважливіші групи якостей соціопсихограми керівника навчального закладу. Охарактеризовано особистісно-установчу, комплексну групу якостей, які базуються на своєрідній орієнтації актуальних потреб особистості й одночасно визначають її діяльнісний вектор, показують рівень зацікавленості, захопленості роботою й відданості професії та посаді. Розкрито групу посадово-функціональних (здібності) якостей керівника як комплекс індивідуально-психологічних властивостей, які забезпечують успішність управлінської діяльності, продуктивне виконання її суспільно-рольової функції, і виражаються через певні функціональні здібності і здатності, що є поєднанням основних посадово-менеджерських і професійно-педагогічних ознак. Розглянуто індивідуально-типологічні (характеристичні) властивості керівника, які включають особливості фізіології, темпераменту та характеру і прямо чи опосередковано впливають на успішність його управлінської діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ю959.18
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|