Валльє О. Е. Про сучасну дидактику та професіоналізм вчителя математики / О. Е. Валльє, О. П. Свєтной // Наша шк.. - 2010. - № 3. - С. 70-72. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.З метою вирішення проблеми оцінки викладання вчителями математики, використання ними тих або інших технологій навчання розглянуто процес побудови теорії навчання математики з точки зору психології навчання. Її вихідним положенням є дидактично обгрунтована комбінація забезпечення математичних знань та пізнавальної діяльності щодо набуття цих знань. Здійснено спробу проаналізувати різні підходи до навчання учнів з позиції системно-структурних аспектів (інтерактивних та класно-урочних традиційних). Підсумовано, що ефективність діяльності вчителя визначається не характером структури педагогічної технології, а педагогічною майстерністю вчителя, що є інтегративним показником широкого комплексу психолого-педагогічних характеристик. С целью решения проблемы оценки преподавания учителями математики, использования ими тех или иных технологий обучения рассмотрен процесс построения теории обучения математике с точки зрения психологии обучения. Ее исходным положением является дидактически обоснованная комбинация обеспечения математических знаний и познавательной деятельности по приобретению этих знаний. Предпринята попытка проанализировать различные подходы к обучению учащихся с позиции системно-структурных аспектов (интерактивных и классно-урочных традиционных). Подытожено, что эффективность деятельности учителя определяется не характером структуры педагогической технологии, а педагогическим мастерством учителя, которое является интегративным показателем широкого комплекса психолого-педагогических характеристик. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|