Кудряшев М. В. Продуктивна праця в умовах загальноосвітньої школи-інтернату для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, з вадами розумового розвитку (з досвіду Кілійської загальноосвітньої школи-інтернату для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, з вадами розумового розвитку) / М. В. Кудряшев // Наша шк.. - 2009. - № 4. - С. 176-178. - укp.Висвітлено досвід організації трудового виховання школярів у Кілійській загальноосвітній школі-інтернаті, де через спеціально організовану корекційну роботу ведеться виховання позитивного ставлення учнів до праці. Зазначено, що педколектив раціонально вибрав форми продуктивної праці: створено й обладнано виробничий цех з виготовлення будівельних матеріалів, теплиці для вирощування розсади овочів, знайдено постійних замовників виробів серед будівельних організацій Кілії та мешканців міста. Описано форму виробництва, що складається з 7 - 10 нескладних етапів на 2 - 4 операції, які є доступними слабким у фізичному та розумовому розвитку учням, в результаті чого учні відчувають себе повноправними членами бригади, в них формується почуття обов'язку, колективізму, відповідальності, увага до інших, взаємодопомога, доброзичливість, справедливість. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.6 + Ч421.341
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|