Саннікова Т. В. Розвиток в учнів духовності як домінуючого начала морального виховання / Т. В. Саннікова // Наша шк.. - 2010. - № 4. - С. 111-114. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.Розглянуто сутність і значення впровадження предметів духовно-морального спрямування в ЗНЗ України для формування ідеалів та морально-етичних цінностей сучасних школярів. На основі опитування учнів загальноосвітніх навчальних закладів м. Одеси щодо наявності ідеалів виявлено, що для більшості учнів матеріальні цінності і матеріальний рівень життя є привабливими, з чим вони і пов'язують свої ідеали. Проаналізовано та узагальнено ієрархію ідеалів підлітків, серед яких на першому місці - наслідування манери спілкуватись та одягатися; на другому місці - соціальний престиж, спортивні досягнення, моральні і вольові якості спортсменів; на третьому місці - зовнішній вигляд кінозірок, манера їх поведінки; четверте місце в рейтингу ідеалів - приклад Ісуса Христа; передостаннє місце - діти, зорієнтовані на національні ідеали; останнє місце - близькі та родичі. Запропоновано шляхи вирішення даної проблеми: введення в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів предметів духовно-морального спрямування, зокрема основ християнської етики, проведення Всеукраїнської олімпіади "Юні знавці Біблії". Доведено їх актуальність для формування нових ідеалів та високих моральних цінностей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|