РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416110<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шевченко С. М. 
Самостійна навчально-пізнавальна діяльність студентів як предмет психолого-педагогічного дослідження / С. М. Шевченко // Наша шк.. - 2009. - № 6. - С. 126-131. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Здійснено науковий аналіз психолого-педагогічної літератури з вивчення проблеми самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів (СНПДС), проаналізовано сутність підходів до визначення поняття "навчальна діяльність". Виокремлено напрями щодо вивчення цього питання: представники першої не акцентують увагу на функціях викладача, другої групи - розкривають "внутрішню" сторону пізнавальної діяльності, третьої - вбачають її суть в пізнавальній задачі. Досліджено навчальну задачу: її зміст, етапи її постановки, розв'язання. Визначено СНПДС як активну діяльність особистості, яка стимульована потребами, мотивами, інтересами, може самостійно зорієнтуватися в ситуації, набути нових знань, правильно поставити мету дій. Висвітлено мету, предмет, структуру та засоби СНПДС: теоретичні й емпіричні.

Осуществлен научный анализ психолого-педагогической литературы по изучению проблемы самостоятельной учебно-познавательной деятельности студентов (СУПДС). Проанализированы сущность подходов к определению понятия "учебная деятельность". Выделены направления по изучению этого вопроса: представители первой группы не акцентируют внимание на функциях преподавателя, второй группы - раскрывают "внутреннюю" сторону познавательной деятельности, третьей - видят ее суть в познавательной задаче. Исследована учебная задача: содержание, этапы ее постановки, решения. Определены СУПДС как активную деятельность личности, стимулированная потребностями, мотивами, интересами, может самостоятельно сориентироваться в ситуации, приобрести новые знания, правильно поставить цель действий. Освещены цели, предмет, структуру и средства СУПДС: теоретические и эмпирические.

The article is about the problem of individual cognitive work of students. It gives a scientific analysis of psychological and pedagogical literature of the problem. The author presents the definition and the way of individual cognitive work that create the analytical thinking.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ю940.3-513

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського