Шевченко С. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність студентів як предмет психолого-педагогічного дослідження / С. М. Шевченко // Наша шк.. - 2009. - № 6. - С. 126-131. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.Здійснено науковий аналіз психолого-педагогічної літератури з вивчення проблеми самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів (СНПДС), проаналізовано сутність підходів до визначення поняття "навчальна діяльність". Виокремлено напрями щодо вивчення цього питання: представники першої не акцентують увагу на функціях викладача, другої групи - розкривають "внутрішню" сторону пізнавальної діяльності, третьої - вбачають її суть в пізнавальній задачі. Досліджено навчальну задачу: її зміст, етапи її постановки, розв'язання. Визначено СНПДС як активну діяльність особистості, яка стимульована потребами, мотивами, інтересами, може самостійно зорієнтуватися в ситуації, набути нових знань, правильно поставити мету дій. Висвітлено мету, предмет, структуру та засоби СНПДС: теоретичні й емпіричні. Осуществлен научный анализ психолого-педагогической литературы по изучению проблемы самостоятельной учебно-познавательной деятельности студентов (СУПДС). Проанализированы сущность подходов к определению понятия "учебная деятельность". Выделены направления по изучению этого вопроса: представители первой группы не акцентируют внимание на функциях преподавателя, второй группы - раскрывают "внутреннюю" сторону познавательной деятельности, третьей - видят ее суть в познавательной задаче. Исследована учебная задача: содержание, этапы ее постановки, решения. Определены СУПДС как активную деятельность личности, стимулированная потребностями, мотивами, интересами, может самостоятельно сориентироваться в ситуации, приобрести новые знания, правильно поставить цель действий. Освещены цели, предмет, структуру и средства СУПДС: теоретические и эмпирические. The article is about the problem of individual cognitive work of students. It gives a scientific analysis of psychological and pedagogical literature of the problem. The author presents the definition and the way of individual cognitive work that create the analytical thinking. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ю940.3-513
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|