Солодовникова Н. В. Семья как первооснова воспитания толерантного поведения у дошкольника / Н. В. Солодовникова // Наша шк.. - 2010. - № 3. - С. 13-23. - Библиогр.: 6 назв. - рус.В контексте решения проблемы внедрения в общественное сознание и практику общественных отношений культуры толерантности раскрыты возможности семьи, являющейся первоисточником приобщения дошкольников к социальным ценностям, в воспитании толерантного поведения у детей дошкольного возраста. Предложена формула толерантности: признание + принятие + понимание = толерантность. Детально рассмотрены два типа толерантности, соответствующие ее психологической дифференциации - естественная и нравственная. Охарактеризованы компоненты структуры толерантных отношений в семье и выделены три уровня толерантности во взаимоотношениях между членами семьи. У контексті вирішення проблеми впровадження у суспільну свідомість і практику суспільних відносин культури толерантності розкрито можливості сім'ї, що є першоджерелом прилучення дошкільників до соціальних цінностей, у вихованні толерантної поведінки у дітей дошкільного віку. Запропоновано формулу толерантності: визнання + прийняття + розуміння = толерантність. Детально розглянуті два типи толерантності, що відповідають її психологічній диференціації - природна і моральна. Охарактеризовано компоненти структури толерантних стосунків у сім'ї та виділено три рівні толерантності у взаєминах між членами сім'ї. In this article opens up a value of the family in education of preschool children tolerant behavior an the features of performing of this process are exposed. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.16 + Ч491.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|