Іванова Т. Й. Сільська школа повного дня як інноваційна модель особистісно орієнтованого навчання / Т. Й. Іванова, В. А. Будковська // Наша шк.. - 2009. - № 4. - С. 18-19. - укp.Розглянуто систему роботи педагогічного колективу (на базі Слов'яносербського НВК "ЗОШ І - ІІІ ступенів - дитячий садок) зі створення умов для розвитку інтелектуально та духовно розвинутої особистості, готової до соціальної адаптації. Зазначено, що в школі засновано форму семестрово-залікової системи навчальної роботи, основними елементами якої є семестри, блочне викладання навчального матеріалу, додаткові індивідуальні заняття, тематичні підсумкові заліки. Розглянуто цільове призначення цих елементів. Підсумовано, що семестрово-залікова система збагачує арсенал форм проведення уроків (лекцій, семінарів, практикумів). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8 + Ч421.285.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|