РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416125<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лов'янова І. В. 
Теоретичні основи контролю знань в умовах рівневого навчання / І. В. Лов'янова, А. М. Капіносов // Наша шк.. - 2009. - № 6. - С. 76-77. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено й охарактеризовано функції контролю знань учнів, а саме: контролююча, навчальна, діагностично-коригувальна, стимулюючо-мотиваційна, виховна; принципи, на яких базується контроль за умов рівневого навчання: науковість, технологічність, систематичність, раціональність, всебічність, індивідуальність, диференційованість; форми організації перевірки знань: самоконтроль, індивідуальна та фронтальна перевірки; методи контролю знань учнів: усного, письмового, практичного, дидактичні тести. Звернено увагу на характеристику рівнів засвоєння знань і шкалі вимірювання навчальних досягнень учнів. Визначено основні вимоги до контролю та оцінювання, до шкали вимірювання рівня навчальних досягнень учнів. Наведено приклади рівневої шкали критеріальних знань, вміщено таблицю, де наведено приклад рівневої шкали.

Освещены и охарактеризованы функции контроля знаний учащихся, а именно: контролирующая, учебная, диагностико-корректирующая, стимулирующе-мотивационная, воспитательная, принципы, на которых базируется контроль в условиях уровневого обучения: научность, технологичность, систематичность, рациональность, всесторонность, индивидуальность, дифференцированность; формы организации проверки знаний: самоконтроль, индивидуальная и фронтальная проверки; методы контроля знаний учащихся: устного, письменного, практического, дидактические тесты. Обращено внимание на характеристику уровней усвоения знаний и шкале измерения учебных достижений учащихся. Определены основные требования к контролю и оценке, со шкалой измерения уровня учебных достижений учащихся. Приведены примеры уровневой шкалы критериальных знаний, помещена таблица, где приведен пример уровневой шкалы.

Functions, principles, forms and methods of control of schoolboys are examined in the article. The special attention is spared description of mastering of knowledge and high-quality scale of measuring of educational achievements of schoolboys. Authorsmake an example of a level scale of criterion tasks for the school course of mathematics. In the article pulled out requirement to the knowledge in the conditions of the level teaching.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського