РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416131<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бриль К. Г. 
Унтілова Е. А. Творчий підхід до формування еталонів ефективної педагогічної взаємодії / К. Г. Бриль // Наша шк.. - 2010. - № 5/6. - С. 9-13. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Актуалізовано необхідність вирішення теоретичних і практичних завдань педагогіки стосовно раціональних методів ефективної педагогічної взаємодії (ПВ) вчителя і учнів у навчальній діяльності. З метою розробки й апробації творчого підходу до формування еталонів ефективної ПВ обгрунтовано необхідність індивідуальної роботи вчителя зі стереотипами-еталонами ПВ і визначено індивідуальні та гендерні особливості її реалізації. Розроблено методику індивідуальної роботи вчителя щодо відстеження стереотипів і конструювання еталонів ефективної ПВ. В результаті аналізу експериментальних досліджень щодо індивідуальної творчої роботи вчителів зі стереотипами виявлено, що ця робота дозволила вчителю сконструювати еталони ефективної ПВ шляхом аналізу та вирішення педагогічних задач.

Актуализирована необходимость решения теоретических и практических задач педагогики относительно рациональных методов эффективного педагогического взаимодействия (ПВ) учителя и учащихся в учебной деятельности. С целью разработки и апробации творческого подхода к формированию эталонов эффективного ПВ обоснована необходимость индивидуальной работы учителя со стереотипами-эталонами ПВ и определены индивидуальные и гендерные особенности ее реализации. Разработана методика индивидуальной работы учителя по отслеживанию стереотипов и конструирования эталонов эффективного ПВ. В результате анализа экспериментальных исследований индивидуальной творческой работы учителей со стереотипами обнаружено, что эта работа позволила учителю сконструировать эталоны эффективного ПВ путем анализа и решения педагогических задач.

Fore the need for solution of theoretical and practical problems of pedagogy with respect to best practices of effective teaching interaction (MF), teachers and students in classroom activities. With a view to developing and testing a creative approach to achieving benchmark MF necessity of individual teachers work with stereotypes, the standards of the PX and determined individual and gender-specific implementation, the technique of individual teachers to monitor the stereotypes and constructing benchmark MF. The analysis of experimental studies of individual creativity of teachers with stereotypes found that this work will help teachers to construct benchmark MF by analyzing and solving educational problems.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського