Рєпнова Т. П. Формування психологічної культури учнів шляхом введення в навчально-виховний процес системи уроків з психології / Т. П. Рєпнова // Наша шк.. - 2010. - № 4. - С. 46-51. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Розглянуто формування психологічної культури учня як мету особистісно-орієнтованого виховання в трьохаспектному вимірі: залучення учня до загальнолюдських цінностей та здатність визначати свою позицію по відношенню до цінностей наповнювати смислом своє життя; здатність зберігати душевну рівновагу, вміння справлятися зі стресами, емоційними кризами; поєднання осмисленого включення в суспільство та уміння займати і відстоювати свою власну позицію у будь-яких ситуаціях соціальної взаємодії. Конкретизовано сутність поняття "психологічна культура" яке трактується як підгрунтя здатності особистості свідомо засвоювати, формувати і зберігати, актуалізувати психологічну цінність своєї особистості і виявляється у саморозвитку, саморегуляції, самовизначенні, самоактуалізації особистості. Наведено обласний проект "Підвищення психологічної культури учнів", розроблений Одеським обласним центром практичної психології і соціальної роботи. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р20 + Ч421.352.25
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|