Задорожна Л. К. Шляхи розвитку сучасної школи: діалог, менеджмент, педагогіка / Л. К. Задорожна, Т. В. Юрченко, Л. Я. Русінова // Наша шк.. - 2009. - № 5. - С. 75-77. - укp.Висвітлено здійснення проекту "Громадські платформи освітніх реформ в Україні", який було розпочато в Одеській і Полтавській областях у 2007 р. за ініціативи Міжнародного фонду "Відродження", за участі Центру вдосконалення шкільництва (м. Утрехт, Нідерланди) та Благодійного фонду "Перше вересня" з метою реалізації громадського впливу на зміни в освіті через налагодження діалогу вчителів, директорів шкіл, батьків, учнів з органами управління у сфері освіти. Зазначено, що навчання проведенню діалогу проводилося за допомогою тренінгів для фасілітаторів, які зацікавлюють і готують аудиторію до діалогових засідань. Висвітлено роботу ІІІ регіональної конференції "План розвитку сучасної школи: діалог, менеджмент, педагогіка" (Одеса, 2009), на якій було підбито підсумки трирічної діяльності проекту "Громадські платформи", які отримали високу оцінку учасників конференції, надійшли численні запити щодо проведення конференцій з питань покращання роботи навчальних закладів на місцях, було розроблено матеріали з навчального книговидання, реформи навчальних програм та освітньої політики. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|