РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416165<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Царенко М. О. 
Експериментальна перевірка моделі формування інформаційно-технологічної компетентності майбутнього вчителя фізики / М. О. Царенко, М. А. Паркіна // Наша шк.. - 2011. - № 3. - С. 38-41. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

У ході теоретично-експериментального дослідження уточнено сутність понять "компетентність", "професійна компетентність", "компетенція". Обгрунтовано, що інформаційно-технологічна компетенція є невід'ємною частиною загальної професійної підготовки майбутнього вчителя до педагогічної діяльності за умов інформатизації освіти. Визначено структурні компоненти зазначеної компетенції - інформаційний і технологічний; охарактеризовано їх складові: когнітивну, технічну, дидактико-методичну, комунікативну, мотиваційну, рефлексивну. Висвітлено та конкретизовано сутність кожної складової як сукупності відповідних знань, умінь, навичок. Експериментально перевірено модель формування інформаційно-технологічної компетенції майбутнього вчителя, яка передбачає мету, завдання, етапи (початковий, базовий і продуктивний), шляхи формування компетенції на кожному етапі, та доведено її ефективність за формування складових зазначеної компетенції. У графічному вигляді подано розподіл студентів за рівнями сформованості інформаційно-технологічної компетенції. Розроблено комплекс дидактичних і методичних матеріалів, що забезпечують реалізацію створеної моделі в навчальному процесі педагогічного університету.

В ходе теоретико-экспериментального исследования уточнена суть понятий "компетентность", "профессиональная компетентность", "компетенция". Обосновано, что информационно-технологическая компетенция является неотъемлемой частью общей профессиональной подготовки будущего учителя к педагогической деятельности в условиях информатизации образования. Определены структурные компоненты этой компетенции - информационный и технологический; охарактеризованы их составляющие: когнитивная, техническая, дидактико-методическая, коммуникативная, мотивационная, рефлексивная. Освещена и конкретизирована сущность каждой составляющей как совокупность соответствующих знаний, умений, навыков. Экспериментально проверена модель формирования информационно-технологической компетенции будущего учителя, предусматривающая цели, задачи, этапы (начальный, базовый и продуктивный), пути формирования компетенции на каждом этапе и доказана ее эффективность при формировании составляющих указанной компетенции. В графическом виде представлено распределение студентов по уровням сформированности информационно-технологической компетенции. Разработан комплекс дидактических и методических материалов, обеспечивающих реализацию созданной модели в учебном процессе педагогического университета.

In work the nature and structure of information and technological competence of future teachers, the criteria and level indexes; experimentally verified model of information-technology competence of future teachers, the complex teaching and learning materials to ensure its implementation in practice of the learning process Pedagogical University; further Development has gained competence approach to modern teacher training. The effectiveness of the developed model of information-technology competenceof future teachers confirmed the results of experiment.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського